3 תשובות
אוכל טוב. אל תדאגי, לא יעקצו אתכם עם האוכל.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
לפי מה ששמעתי במתקן אדם יש אוכל נחמד אבל לא יותר מזה