11 תשובות
ועל מה עשיתם לי מינוסים את באמת ענית לשאלה שלך
כי בגלל שאנחנו חיים בעולם נוראי עם חרא של אנשים המון אנשים עובדים לפי

''הומואים זה מגעיל, אבל לסביות זה מחרמן"
שזה דבר נוראי אבל ככה זה היום

בנוסף הרבה אנשים שונאים יותר הומואים כי הומוסקסואליות אסורה בתורה, בניגוד ללסביות שלא כתוב על זה כלום. אנשים רבים מניחים שזה מדבר על זוגיות חד מינית, אבל יש גם אנשים שלא אכפת להם מלסביות..
^^המינוסים כי אתה אמרת שהיא עונה לעצמה בכך שהיא נתנה דוגמא למה אנשים אומרים, ולא את הסיבה שהם אומרים את זה.
ואם זאת הסיבה שהם אומרים את זה לדעתך אז זה הומופוביה
זאת לא דעתי
היא שאלה למה אנשים אומרים את זה ואז כתבה את הסיבה שהם אומרים את זה
היא כתבה דוגמא למה שהם אומרים
שואל השאלה:
אקספליוס, למה אתה חושב ככה? אני דווקא חושבת הפוך
אנונימית
ענית לעצמך
האמת, שזה ממש הפוך.
יש הומופוביה הרבה יותר גדולה להומוסקסואלים מאשר ללסביות..
אבל לא משווים..
אני מסכימה איתך, שמתי לב שכולם סבבה עם גייז [חוץ מהאדיוטים] ופחות עם לסביות
ברור שזה לא נכון
סתם שטויות
אנונימית
אנשים פשוט לא מאמינים שבנות יכולות לאהוב בנות בלי גבר
אם את לסבית יגידו לך שאת לא באמת לסבית אבל אם אתה הומו אז אתה הומו אתה לא יכול לשנות את זה ככה נולדת
לא לוקחים לסביות ברצינות אף פעם
אנונימית