4 תשובות
לא חושב, תני לזה קצת זמן
לא, חכי לפחות שבוע
לא
אני התקשרתי דיברתי איתם בטלפון לפני חודש ולא חזרו אליי חחח , זה לא הולך אצלהם ככה , הכי טוב ללכת לסניף ולבקש לדבר עם האחראי משמרת/מנהל
אנונימית
באותו הנושא: