7 תשובות
זה לא מלחיץ, כשאנשים מדברים תקופה מסויימת מתפתח רגשות, זה נורמלי.
ואם זה הדדי אז בכלל נהדר.
ואם זה הדדי אז בכלל נהדר.
מלחיץ קצת כי כאילו אחי אתה לא מכיר אותי בכלל
טיפה
לא ככ מלחיץ, אם דיברתם הרבה זה ממש נורמלי
הייתי קצת נלחץ בעיקר אם זה הדדי
מלחיץ רצח
נחמד לדעת
באותו הנושא: