8 תשובות
מה זאת אומרת איך
זה בא לבד...
מדברים עוברים מפה ממשיכים לדבר ונפגשים
פשוט
מדברים מלא מלא
לא עושים את זה
שואל השאלה:
פשוט איך זה קורה זה השאלה כי זה לא נשמע לי הגיוני כי זה לא שיחות אחד על אחד
בטח שיש פה שיחות אחד על אחד
מישהו לפני שנה בערך הגיב לי על מסר וחשבתי שהוא דביל ודיברנו אחרי זה עוד ועוד ועוד ואז עברנו לאינסטה ואז ווצאפ ואז נפגשנו ואז בום כמו קסם
רגיל..
זה כמו באינסטגרם מדברים, צוחקים ומשם זה מתגלגל