2 תשובות
מה זה פסטיבל המתגייסים?
שואל השאלה:
זה כנס גיוס שנתי שיש ביולי בגני יהושע, יש שם במת הופעות כזאת ומתחמי מידע של כל מיני חילות (גם קצין מיון ונציגים של מיטב)
זה כנס גיוס שנתי שיש ביולי בגני יהושע, יש שם במת הופעות כזאת ומתחמי מידע של כל מיני חילות (גם קצין מיון ונציגים של מיטב)
אנונימית
באותו הנושא: