3 תשובות
כאילו שהאיפור מסתיר את העיניים הנפוחות ואת הכאב, אבל כשבוכים, הדמעות מורידות את האיפור ורואים את הפנים האמיתיות עם כל הכאב
זה אומר בעצם שהמראה החיצוני לא חשוב כמו הפנימי. גם אם יהיה לך הרבה איפור, וגם אם לא יהיה לך בכלל, עדיין יראו שאת עצובה.
היי! אני כתבתי את זה הרגע! זה אומר מי שצבוע הוא כאילו עם איפור וכשהוא בוכה הוא חושף את מי שהוא באמת
באותו הנושא: