6 תשובות
שואל השאלה:
11 ימים את עושה יומיות 3 ימים את בבית?
11 ימים את עושה יומיות 3 ימים את בבית?
אנונימית
לא 11/3 זה בגדודים בדרכ
אני עושה יומיות ברזל כלומר מגיעה 7:20/8:00 במקרה שלי יש לי שני בסיסים אז תלוי
ומסיימת ב17:00
אני עושה יומיות ברזל כלומר מגיעה 7:20/8:00 במקרה שלי יש לי שני בסיסים אז תלוי
ומסיימת ב17:00
היציאות יותר תלויות בבסיס ולא בתפקיד, אין דרך להשפיע על זה מראש
אני ביומיות
יש כאלה 11/3 יש כאלה חמשושים יש כל מיני כמו שאמרתי תלוי בבסיס
אבל בדרכ מי שרוצה פתוח בקורס תש מקבלת פתוח כי בדרכ מבוקש הסגור
יש כאלה 11/3 יש כאלה חמשושים יש כל מיני כמו שאמרתי תלוי בבסיס
אבל בדרכ מי שרוצה פתוח בקורס תש מקבלת פתוח כי בדרכ מבוקש הסגור
שואל השאלה:
משקית תש סבבה השאלה מה היציאות
משקית תש סבבה השאלה מה היציאות
אנונימית
יש המון כאלה יש תפקידים שגם סגור וגם פתוח
זה מאוד משתנה בבסיס
אני משקית תש בבסיס פתוח והתפקיד שלי מאוד מעניין
יש לך גם שחם יש המון מה הכיוון שלך עוד מה זה מעניין מבחינתך
זה מאוד משתנה בבסיס
אני משקית תש בבסיס פתוח והתפקיד שלי מאוד מעניין
יש לך גם שחם יש המון מה הכיוון שלך עוד מה זה מעניין מבחינתך
באותו הנושא: