17 תשובות
הןא צריך ספייס, לחץ לא יתרום
הוא מדוכא מזה בטח....
תנו לו את הזמן שלו..
תנו לו את הזמן שלו..
כן, תוציא אותו בכוח מהבית מצידי ותשמח אותו הכי שאתה יכול.
תן לו זמן בסוף הוא יצתרף
תבוא לבית שלו עם דברים שאתה יודע שהוא אוהב ותפתיע אותו .אבל בכללי פשוט תתן לו זמן זה יעבור והוא יתגבר
תן לו את הזמן שלו להתמודד עם הסיטואציה.
שואל השאלה:
ארבעה חודשים זה לא מספיק זמן ספייס?
ארבעה חודשים זה לא מספיק זמן ספייס?
אנונימי
כמה שהוא צריך, תאמר לו שאפשר לדבר אם הוא רוצה ושייפנה אלייך כשהוא מוכן לחזור להיפגש
צודק תוציא אותו מהבית ותשמח אותו בכוח^^
כן תוציא אותו בכוח, הוא כבר 4 חודשים שוקע בדיכאון בגלל הפרידה, אל תתנו לזה להמשיך ככה
אי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו, אבל תנסה כן להוציא אותו ולדבר איתו להיות כנה איתו שלא ככה חיים, לנסות להעיר אותו ממהסר, שהוא חייב לצאת מזה ושאתה שם בשבילו
כן, תוציא אותו מזה לא משנה מה ואל תתן לו לשקוע לדכאון ולכו למכון כושר, זה מה שעושים אחרי פרידה
לכו לבקר אותו במקום לנסות לגרום לו לצאת, מי שלא בא באים אליו.
לא ברור לי איך אתם חברים אבל הוא מדוכא כבר חודשים ואתם לא הולכים לראות מה שלומו
לא ברור לי איך אתם חברים אבל הוא מדוכא כבר חודשים ואתם לא הולכים לראות מה שלומו
שואל השאלה:
הוא לא רוצה שנבוא אליו, הוא ביקש להיות לבד עד שהוא ירצה אחרת
הוא לא רוצה שנבוא אליו, הוא ביקש להיות לבד עד שהוא ירצה אחרת
אנונימי
שחרר ממנו יכול להיות ככה הוא מתגבר על זה
תן לו קצת ספייס אבל לא לשכוח ממנו (תשלח לו הודעות כמו "מה קורה?" או "רוצה לדבר על זה?" דברים בסגנון הזה).. אחרי שנתת לו שבוע של ספייס תוציא אותו לבלות , שיעשה קצת כיף .. עם הוא לא מעוניין אז תתעקש ותסביר לו שדברים כאלה קוראים ושהוא ימצא מישהי חדשה ומקסימה שהוא יאהב, תגיד לו שזה לא בושה לפרוק ושאתה תמיד שם לצידו ( אולי זה נשמה קיצ'י מדיי אבל זאת האמת ), תתעקש עליו.
אני חושבת שחשוב לעודד אותו, אבל אולי לצאת זו לא הדרך כרגע. תגיע אליו ותשבו יחד על איזה משחק או כוס קפה או מה שהוא אוהב. תתן לו מקום לדבר על הקושי ועל העצב שלו - יש סיכוי שהוא בנה על החברה הזאת לטווח הארוך ושהוא חש כזו אכזבה שהוא התייאש מעצמו. תזכיר לו שהוא בחור מדהים ושיש אהבה טובה יותר בשבילו בחוץ. אבל שהוא צריך להאמין בזה ולצאת איתכם - כי אתם ממש מתגעגעים אליו. תעודד אותו ותקבעו יחד תאריך שהוא מסכים לצאת איתכם גם לקטנה, גם לארטיק בשכונה. צעדים קטנים והרבה סבלנות, הוא ייצא מזה ויזכר בזה שמגיע לו להיות מאושר. להיות סובלניים אבל לא לעזוב אותו לבד
באותו הנושא: