10 תשובות
כן
לא מה הוא אבא שלי
כן מאוד
כן
כי אני לא סומכת עליו או על אף אחד מבני המשפחה שלי שהם בנים..
אנונימית
כן טיפה מפדח
אין לי הסבר.. פשווט ככה
אין לי הסבר.. פשווט ככה
ליד אבא שלי כן
ליד כולםם
באותו הנושא: