12 תשובות
שונאת את זה
אני שונאת את זה ניגנתי עם מטרןנטם רק כשהתאמנצי על שיר
ואז פשוט ניגנצע עם שיר עצמו זה יותר נוח
אני מנגן עם השיר עצמו או שפשוט עושה את הביט עם הרגל
ממש לא זה סיוט. אבל לפעמים זה עוזר
וואי נוראי ואפילו מפריע
האמת שלי זה לא כזה מפריע אבל לרוב אני לא משתמשת
אני עושה את הקצב עם הרגל
ממש ממש לא
כאילו
nonononono
מטרונום זה מעצבן רצח אבל גם עוזר רצח, זה מוזר להסביר את זה
שואל השאלה:
^
כן כאילו זה ממש עוזר אבל זה נורא מפריע
לדעתי עדיף לספור בראש או עם הרגל, המורה שלי מכריח אותי לשים מטרונום אבל בבית אני סופרת בראש
לא. כשמתחילים יש בזה הנאה כלשהי, אך כאשר מתקדמים זה נעשה משעמם
אני מנגן על גיטרה ומאז שהייתי ילד פשוט הייתי מזמזם לעצמי סוג של סולואים על שירים שהייתי שומע באותם רגעים.
כשפיתחתי שמיעה מוזיקלית וקצת טכניקה על הגיטרה למדתי להמיר את אותם זמזומים למקצבי פריטה ומאלתר על שירים ופיתחתי קצב לפי השיר ולא מטרונום.
זה מאוד נדיר אם אני משתמש במטרונום למרות שאני מנגן כבר איזה 8 שנים