5 תשובות
שכולנו שופטים את עצמנו יותר מדי וזה לא טוב או בריא, לכולנו יש את החסרונות שלנו ואת הדברים שאנחנו רואים כפגמים, אבל אחרים בכלל לא שמים לב אליהם ולא באמת אכפת לאנשים, פשוט צריך להיות שלמים עם עצמנו, זה תהליך ארוך אבל זה יקרה.
^אהבתי ממש
שהיא מהממת
להגיד לה שהיא יפה בעייניך?
אנונימית
גם אני לא אוהב אותך^-^