4 תשובות
ההיתר אמור להספיק, אבל תהיה גם עם תז ליתר ביטחון.
תמיד צריך שיהיה איתך תז
סעקרון כן כדי שידעו שאת בעלת ההיתר בהנחה ופונה אלייך שוטר
שואל השאלה:
כאילו בזמן נהיגה
כאילו בזמן נהיגה
באותו הנושא: