5 תשובות
צריך ללכת לבית חולים לעשות צילומי ראש לוודא שאין שבר או נזק כלשהו.
ובגדול כן.
ובגדול כן.
כן ,צריך לבדוק אתזה ולשים קרח
אנונימית
שואל השאלה:
למה צריך לבדוק את זה? זה קרה לי ממיזמן אגב
למה צריך לבדוק את זה? זה קרה לי ממיזמן אגב
אנונימי
שואל השאלה:
נפלתי מנפילת אופניים וגם קיבלתי חבלה מאגרוף לראש ואולי התנפח קצת מהאגרוף
נפלתי מנפילת אופניים וגם קיבלתי חבלה מאגרוף לראש ואולי התנפח קצת מהאגרוף
אנונימי
זה תלוי כמה חמורה המכה.
אם נפלת מגובה למשל - צריך לבדוק את המכה גם אם אתה מרגיש טוב.
אם סתם קיבלת מכה ואין לך הפרעות בראיה לדוגמא והנפיחות לא מוגזמת אז פשוט לעקוב בבית ולשים קרח.
אם נפלת מגובה למשל - צריך לבדוק את המכה גם אם אתה מרגיש טוב.
אם סתם קיבלת מכה ואין לך הפרעות בראיה לדוגמא והנפיחות לא מוגזמת אז פשוט לעקוב בבית ולשים קרח.
באותו הנושא: