12 תשובות
אני שונאת אנשים בכללי אז כן
חוסר אכפתיות
צביעות התנשאות
שהם חושבים שאכפת לי ממה שהם חושבים עליי..
הרבה דברים חח
אנונימי
שהם נושמים
אנונימי
את הטיפוסים המגעילנים האלה שנחמדים אלייך ואז רעים אלייך, אחי תבחר צד
שמתנהגים אלייל כיאךו אתה נחות מהם
שהם פוגעים ולא שמים לב לזה.
קשה לי מאד
כן צביעות
שהם מדברים איתך על הבוקר
את זה שהם נושמים