12 תשובות
אולי חוששים
כי בדרך כלל אנשים מפחדים להתחיל עם מישהו יותר יפה מהם
לדעתי אנשים כבר לא מסתכלים על היופי, כנראה הבעיה באישיות
כי את צריכה גם ליזום ולהראות כיוון
אנונימית
כי מבנות שהן יפות נוטה לקבל וייב כזה שהן קשות להשגה והרוב פוחדים לקבל לא כי יודעים זאת כנראה תהיה התשובה..
אנונימית
שואל השאלה:
^איך עושים צעד ראשון? אם לא דיברנו בחיים?
אנונימית
שואל השאלה:
מה פשוט ככה להגיד לו
ואין לי את המספר שלו בכלל כדי שאוכל לרשום לו
אנונימית
תקשיבי כותבת פה משהי גם בלונדינית יפה שלא הבינה למה בנים לא התחילו איתה עד שהבנתי שיהיו כמה סוגים של בנים אלו שיקנאו בי ויזלזלו בי כי הם מפחדים להתחיל איתי ואילו שייחכו שאני יתחיל איתם....
אנונימית
רק מי שיש לו אומץ יתחיל איתנו
אנונימית
גם לי.
יכול להיות הם פוחדים כי הם "יודעים" שהרבה רוצים אותך... גם לי זה ככה כשאני ניגש למישהי יפה
נו אז באה לפה הרבה?
אנונימי