3 תשובות
שואל השאלה:
^דיברתי והיא לא עונה לי וכתבתי לה שאני מצטערת
^דיברתי והיא לא עונה לי וכתבתי לה שאני מצטערת
אנונימית
תשימי גבול ותציבי עובדות.
תעברי על כל הדברים שעשית ואל תתני לרגשות שלך להתערב. אחרי זה את תביני שאת לא עשית שום דבר רע.
תחשבי על זה טוב טוב לפני שאת מתחילה להרגיש רע ולהאשים את עצמך
תעברי על כל הדברים שעשית ואל תתני לרגשות שלך להתערב. אחרי זה את תביני שאת לא עשית שום דבר רע.
תחשבי על זה טוב טוב לפני שאת מתחילה להרגיש רע ולהאשים את עצמך
ולגבי החברה שלך, תדברי איתה, תסבירי לה את הדברים מהנקודת מבט שלך ואם היא עדיין מתעקשת היא לא שווה את זה