13 תשובות
פשוט להיות שמחה ,אם אני שמחה זה אומר שכנראה טוב לי בהכל וזה
לצאת מהמערך הטכני של חיל האוויר.
אנונימי
להיות שחקנית
להיות עם הקראש
להינשא לקוריאני
אה כן ובית מלא בכלבלביםןן
להיות עשירה רצח
ולקנות לעצמי מכונת ברד כי הדבר הזה מדהים
ולקנות לעצמי מכונת ברד כי הדבר הזה מדהים
אוטו של נוקיה
להיות שלם עם עצמי.
לגור לבד עם הכלב שלי. בבית פרטי עם תקרה גבוהה. להכנס הביתה, לשכב על השטיח בסלון,להשים מוזיקה ולשתות יין
שאף אחד לא יצטרף לסבול בשביל מישהו אחר...
יאא אני האנונימי שכתב על הטכני
הצלחתי לשנות שיבוץ!!!
הצלחתי לשנות שיבוץ!!!
אנונימי
^^^אוטו שלא יכול להישבר
באותו הנושא: