6 תשובות
אני שמה פד וחולצה גדולה
המטרה הראשונה זה להתאמן גם בלי מחזןר
אני אישית לא אבל אם מתאמנים אז אימונים קלילים כאלה לא משהו מכביד
כן, עם פד ומעל התחתונים טייץ קצרות צמודות צמודות
אני מתאמנת בלבכות
לא יכולה לזוז איזה להתאמן אחותי
לא יכולה לזוז איזה להתאמן אחותי
אני בנבחרת התעמלות אומנותית ואני ממשיכה להתאמן גם כשיש לי מחזור, תאמיני לי אלו אימונים אינטנסיביים אבל זה לא מפריע לי, אפילו אני לא שמה פד ולא טמפון אני שמה תחתונית וזהו...
אנונימית
באותו הנושא: