54 תשובות
אממ כלום
שואל השאלה:
^^ מקסים אה מישהי שלא קוראים לה
אנונימי
אני צוקחת בקול
בטח שמרת את זה יותר מיד זמן בפנים וסופסוף שיחררת
זה החג
שואל השאלה:
אני מבין שאתם צוחקים עלי אה מה מצחיק 5 פעם הייתי בשירותים היום
אנונימי
אני אוכל ובכל זאת נכנסתי
איזה מפגר יצאתי די כבר אין לי כח לעצמי
שואל השאלה:
מצטער אחי אמרתי
אנונימי
^מה בחיים לא היית בשירותים
איך לא שורף לך התחת
שואל השאלה:
סליחה שלא יוצא לי להיות בשירותים 5 פעם בפחות מ24 שעות
אנונימי
שואל השאלה:
שורף אחושלוקי שורף
אנונימי
לא נורא קורה לטובים ביןתר
שואל השאלה:
כן אפשר להגיד את זה גם ככה
אנונימי
אני לא נושמתת דיי
דחוף לשם קרח ישרוף לך פחות
שואל השאלה:
יאלה פעם אחרונה שאני שואל פה שאלה
אנונימי
שואל השאלה:
מי ישים קרח בתחת תגידי לי את שפויה
אנונימי
אם לא תנסה איך תדע
לא קרחון תדחוף שלןק הצורה ..יעבור יותר חלק וזה..
שואל השאלה:
טוב אני אשים שם שלוק המקפיא ואני אעדכן בסדר?
אנונימי
אני יכולה גם לעזור לך עם הקרח
שואל השאלה:
אנונימי
רק תגיד איפה אתה גר ואני אבוא עם קרחון ארוך במיוחד
שואל השאלה:
כפר כארא מוזמנת לבקר
אנונימי
לא למה שתשין קרח שם מה אתה יצור מה מי עושה את זה ?
יש איזה משחות או משהו בדוק
פשוט לך תתקלח קצת תתאוורר וזהו מה קרח קשור
לא קרח קרחון אומרים לך
לא סתם קרחון אלא קרחון ארוך במיוחד
שואל השאלה:
למה אחי אני עכשיו עם הקרח בתחת מרגיש מצוין
אנונימי
שואל השאלה:
ואלה לא חגגתי
אנונימי
תוצאות של החג
מה זה משנה זה אותו עיקרון שתיהם מוזרים
^^ולמה להיות מגעילה באמת כאילו מה
אני מקווה שבטעם ענבים אחרת זה לא יעבוד
שואל השאלה:
יו מה זה איך אתה יודע 4 שפות
אנונימי
נעע אין מצב אחי אתה כן קרח בתחת עכשיו
אתה לא עד כדי כך מוזר
נכון ??
שואל השאלה:
שמתי את האדום של התות אבל אני עוד יכול להחליף
אנונימי
שואל השאלה:
לא קרחון מה אני דפוק אני עם שלוק בתחת
אנונימי
4 שפות חחח
לא אומר לך איך
יש דברים שנשארים איתי
זה סוד
תחליף תחליף לסגול הוא יש לו סגולות מרפא מיוחדות
אתר של שבורים
נשבעת שכן אין לי כוח מה אני עושה עם החיים שלי לעזאזל
שואל השאלה:
שים שלוק ואתה לומד יפנית
אנונימי
אתה שמת שלוק בתחת
מה נסגר איתך
אתה חושב שקרחון זה דפוק חחח בטח
אתה קצת יצור קצת הרבה

יפנית חרא שפה יפנית סינית הכל אותו דבר
נו השלוק עזר?מה אומר
שואל השאלה:
בואנה יש לך מודעות של הזמר אלקנה מהטיקטוק
אנונימי
שואל השאלה:
התחלתי להפסיק להרגיש את המקום ^^
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה וזה
אנונימי
אני לא נושמתת
חח מזל שלא חגגתי את החג
חגגת טוב