10 תשובות
זה כל כך מה שקרה לי
אל תעשי את זה יותר לעולם
לא שווה את זה
לא שווה את זה
את לא טיפשה הוא סתם סטוציונר שהולך לקטינות כי לא הולך לו עם בנות גילו חח מביך שלו
רואה בקטינות מטרה קלה, איכס, נצלן גועל נפש להקיא
מגיע לך יותר מזה
רואה בקטינות מטרה קלה, איכס, נצלן גועל נפש להקיא
מגיע לך יותר מזה
איזה חר* הוא
רוב הבנות נופלות בזה. למזלי לא אני.
אל תרגישי רע עם עצמך,
תלמדי מהטעויות של עצמך לפעם הבאה.
אל תרגישי רע עם עצמך,
תלמדי מהטעויות של עצמך לפעם הבאה.
לא רק את.
פשוט תלמדי לקחים.
פשוט תלמדי לקחים.
שואל השאלה:
הבעיה בי? אני באמת שואלת
הייתי טובה אליו באמת והוא גם אהב איך שאני נראת אז למה
והוא נתן לי הרגשה שאני מיוחדת בשבילו...בסוף אני לא הייתי היחידה שנפלה בפח שלו אז לא יודעת
הבעיה בי? אני באמת שואלת
הייתי טובה אליו באמת והוא גם אהב איך שאני נראת אז למה
והוא נתן לי הרגשה שאני מיוחדת בשבילו...בסוף אני לא הייתי היחידה שנפלה בפח שלו אז לא יודעת
אנונימית
הבעיה היא לא את, ממש לא.
איך אני שונאת אותם, הם גורמים לך להרגיש כאילו את הסיבה שהשמש זורחת לרגע, וברגע הבא לא זוכרים בכלל שהיית קיימת.
הוא ניצל אותך, את הרגשות שלך כלפיו. את לא אשמה, ועדיין אל תעשי את זה שוב לעולם.
איך אני שונאת אותם, הם גורמים לך להרגיש כאילו את הסיבה שהשמש זורחת לרגע, וברגע הבא לא זוכרים בכלל שהיית קיימת.
הוא ניצל אותך, את הרגשות שלך כלפיו. את לא אשמה, ועדיין אל תעשי את זה שוב לעולם.
כן נו זה למה קשרים כאלו פשוט לא מתאימים וכאילו למה להם לדבר עם קטינה שהם יכולים לדבר עם בנות בגילן?
נכון שזה לא מעשה חכם, אבל זו ממש לא אשמתך! הוא סתם פתטי ומטומטם ובטח אין לו צ'וצ'ות בחוץ וזה למה הוא מתכתב עם ילדות קטנות במקום מרוב שהוא נואש.
אני אישית מסננת או עונה יבש לחברה מעל גיל 20 שכותבים לי פה, ממליצה בחום לעשוץ ככה גם.
נכון שזה לא מעשה חכם, אבל זו ממש לא אשמתך! הוא סתם פתטי ומטומטם ובטח אין לו צ'וצ'ות בחוץ וזה למה הוא מתכתב עם ילדות קטנות במקום מרוב שהוא נואש.
אני אישית מסננת או עונה יבש לחברה מעל גיל 20 שכותבים לי פה, ממליצה בחום לעשוץ ככה גם.
שואל השאלה:
❤❤❤
❤❤❤
אנונימית