6 תשובות
אני חושב שעדיף לך לגשת השנה, ואז אם לא יצא לך מספר ממש גבוה את עדיין תסתדרי.
שואל השאלה:
אבל אני כבר מעכשיו יודעת שאני צריכה לשפר את השאלון של יב ואם אני אעשה את של יא לא יהיה לי מתי לשפר את של יב
אנונימית
ציון גבוה.
את יכולה להסתדר גם עם 60 או 70.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מספר גבוה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא.. זה רק שאלון אחד
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת עדיין. משהו בסביבות 70/75 אני משערת
אנונימית