2 תשובות
זה נקרא חופשה מיוחדת לימודית אתה צריך לפנות למשקית תש שלך
אכן, ואם את/ה לא בקבע אז אפשר לחתום יומיים על חשבונך ולקבל עוד יומיים על חשבון המערכת ללמידה. בקבע לא יודעת איך זה עובד