9 תשובות
לא הייתי נפגעת ,
מותר לה לצאת עם חברות אחרות ולהפך.
כנראה שקצת נפגעת :/
אנונימית
אבל כאילו אם הזמינו ממש את כל הכיתה או כמעט את כל הכיתה^
אם זו קבוצה קטנה אז מה אכפת לי
אנונימית
בעצם אם זו הייתה החברה הכי טובה שלי שהזמינו אותה גם אם זו הייתה קבוצה קטנה, כל עוד היא הייתה מספרת לי על זה אז שתהנה, אם היא לא הייתה אומרת כלום כנראה שהייתי נפגעת
אנונימית
שואל השאלה:
החברה הכי טובה מספרת על זה,
וכן קבוצה קטנה
אנונימית
אם היא סיפרה אני חושבת שזה בסדר בסך הכל
שתהנה
זה לא שאתן לא יכולות להיות חברות עכשיו
אנונימית
לא היה לי אכפת
שתהנה
נפגעת, אבל זכותה ללכת, זה שהיא החברה הכי טובה שלי לא אומר שהיא לא יכולה לצאת עם בנות אחרות, פשוט רק הייתי נפגעת אבל מתקדמת
לא הייתי נפגעת בכלל
שתהנה ותעשה חיים, לא תמיד חייב להיות ביחד