13 תשובות
הקנאה לי נשארו עוד בגרויות
ואין לך למה לבוא רק ביום של התעודות תבואי
נשארו בדיוק עוד שבועיים
תבואי ומקסימום תחתכי מוקדם
כן תבואי
לא..
Jes
לא.. אצלי הבגרות האחרונה בחמישי ויאללה ביי
לא
אין לך בהיסטוריה בחמישי?
שואל השאלה:
^לא, הייתה לנו בגרות פנימית בחורף
אנונימית
אהה כיף לך
אז לא אל תלכי
שנה הבאה יש לי 4 מקצועות ואם לא מחשיבים את ספורט 3
גם לי היה בחורף היסטוריה ועברית
אני ביום חמישי עושה את הבגרות בתנך (פנימי) וזהו סיימתי יא ברוך השם