9 תשובות
זה כן מרזה, אבל זה מאוד לא בריא. כי זה ממש יפגע בך
לא תהיה לך אנרגיה בכלל לעשול ספורט וכשתחזרי לאכול אז תעלי הרבה יותר
לא את תהפוך / תהפכי לאנורקסיה ויהיה קשה לצאת מזה.
אנונימית
זה יכול להרזות אבל זאת דרך לא בריאה ואת יכולה להגיע לבית חולים ממנה, באמת שלא כדאי לך, ומתי שתחזרי לאכול את תעלי יותר במשקל
אנונימית
באותו הרגע את כן תרזי. אבל קחי בחשבון שאת תעלי את זה חזרה ואפילו יותר בזמן מאוד קצר.
שלא נדבר על הנזק הבריאותי, את באמת חושבת שזה שווה את הסיכון שיווצר נזק בלתי הפיך?
מקווה שתעשי את ההחלטה הנכונה, בכל מקרה בהצלחה :)
שלא נדבר על הנזק הבריאותי, את באמת חושבת שזה שווה את הסיכון שיווצר נזק בלתי הפיך?
מקווה שתעשי את ההחלטה הנכונה, בכל מקרה בהצלחה :)
אל תעשי ספורט כי זה מעלה סיכוי להתעלף וזה סיטואציה לא נעימה כי יגלו בקלות שלא אכלת ואז תהיי באישפוז.
אנונימי
את תרזי ותשמיני בחזרה שתתחילי לאכול -מנסיון
לא ולא כדאי
אני עשיתי משהו פחות גרוע ועכשיו אני במצב שאני צריכה לעלות 8 קילו כדי לא למות אל תעשי את זה