5 תשובות
17+
כן
השבוע הלכתי לקנות את זה עם אבא שלי והמוכרת בסטימצקי אמרה לי "לכי לשם" יעני לצד כשיש שהם ידברו ואז לקחתי תיכון לילה
בתכלס זה 17+ אבל כשבת דודה שלי קנתה והיא בת 14 לא אמרו לה כלום
אני בהלם! קראתי את זה וזה אחד הספרים האהובים עליי אבל לא ידעתי שהוא 17+ אני בהלםם! הוא איזה 13+ כזה נראה לי.. או שאני סתם רגילה לדברים יותר... חחח
בתכלס זה 16+ אבל מבחינת תכנים בקושי יש שם משהו חוץ מקללות ובספר האחרון ממש טיפה תכנים מיניים ככה שלדעתי זה 14+ אבל זה תלוי במה שאת קוראת