5 תשובות
17+
כן
השבוע הלכתי לקנות את זה עם אבא שלי והמוכרת בסטימצקי אמרה לי "לכי לשם" יעני לצד כשיש שהם ידברו ואז לקחתי תיכון לילה
השבוע הלכתי לקנות את זה עם אבא שלי והמוכרת בסטימצקי אמרה לי "לכי לשם" יעני לצד כשיש שהם ידברו ואז לקחתי תיכון לילה
בתכלס זה 17+ אבל כשבת דודה שלי קנתה והיא בת 14 לא אמרו לה כלום
אני בהלם! קראתי את זה וזה אחד הספרים האהובים עליי אבל לא ידעתי שהוא 17+ אני בהלםם! הוא איזה 13+ כזה נראה לי.. או שאני סתם רגילה לדברים יותר... חחח
בתכלס זה 16+ אבל מבחינת תכנים בקושי יש שם משהו חוץ מקללות ובספר האחרון ממש טיפה תכנים מיניים ככה שלדעתי זה 14+ אבל זה תלוי במה שאת קוראת
באותו הנושא: