8 תשובות
זה ממש לא נכון מה שאתה אומר
לא כולם כאלה
אני לדוגמה מתעבת את חדוש הגאווה ואת כל ההייפ הזה סביב הקהילה. מיותר לגמרי. מה שהכי מצחיק אותי זה הטרנסיות האלה שאומרות לנשים אחרות שהן נראות יותר נשיות מהן ושהן (הנשים הלא טרנסיות) גבריות יותר. כאילו.. אתן גבר עם ביצים ובולבול שעשה ניתוח כדי להיראות כמו בת אז...
אני לדוגמה מתעבת את חדוש הגאווה ואת כל ההייפ הזה סביב הקהילה. מיותר לגמרי. מה שהכי מצחיק אותי זה הטרנסיות האלה שאומרות לנשים אחרות שהן נראות יותר נשיות מהן ושהן (הנשים הלא טרנסיות) גבריות יותר. כאילו.. אתן גבר עם ביצים ובולבול שעשה ניתוח כדי להיראות כמו בת אז...
לא בהכרח נכון..
טיפ לחיים מחבר בקהילה הגאה: כל פעם שמישהו מתחיל משפט ב"איך הקהילה הגאה מצפה שיתנו לה *זכות בסיסית כלשהי*" אפשר ישר לדעת שהוא להטבפוב
אנונימית
הביולוגי זה מה שקובע ^
זה לא נכון בשום צורה
מישהו אומר את זה סוף סוף
היי, אני איילת ואני מתנדב.ת במרכז הדיווח של האגודה למען הלהט"ב, שמטרתו להיאבק בשיח פוגעני נגד הקהילה הגאה.
מי שבקהילה אלה בני אדם. הגיוני שלא נאהב את כולם ולא נסתדר עם כולם. לא להכיל את הקהילה כולה או לא להכיל זהות מסויימת מתוכה מכיוון שהיא אותה הזאת זה פוגעני, וגם לומר אמירות מכלילות על כל הקהילה.
בנוסף, חשוב לי לומר שנשים טרנסיות הן לא גברים. הן סומנו בלידתן כזכרים וחשבו שהן יגדלו להיות גברים, אבל מין ביולוגי ומגדר אלה שני דברים שונים. מין מורכב ממרכיבים שונים, כמו איברי מין, כרומוזומים, הורמונים, מאפייני מין משניים וכו'. מגדר זו תחושה פנימית. לא כל טרנס.ית עושה ניתוח להתאמה מגדרית.
כל מי שנפגעו ממקרים להטא"בופוביים מוזמנותים לפנות אלינו בפרטי, אם תרצו!
גם כל מי שלא מסכימים איתנו מוזמנים לכתוב לנו בפרטי, אם תרצו לקיים שיח פתוח בנושא
מי שבקהילה אלה בני אדם. הגיוני שלא נאהב את כולם ולא נסתדר עם כולם. לא להכיל את הקהילה כולה או לא להכיל זהות מסויימת מתוכה מכיוון שהיא אותה הזאת זה פוגעני, וגם לומר אמירות מכלילות על כל הקהילה.
בנוסף, חשוב לי לומר שנשים טרנסיות הן לא גברים. הן סומנו בלידתן כזכרים וחשבו שהן יגדלו להיות גברים, אבל מין ביולוגי ומגדר אלה שני דברים שונים. מין מורכב ממרכיבים שונים, כמו איברי מין, כרומוזומים, הורמונים, מאפייני מין משניים וכו'. מגדר זו תחושה פנימית. לא כל טרנס.ית עושה ניתוח להתאמה מגדרית.
כל מי שנפגעו ממקרים להטא"בופוביים מוזמנותים לפנות אלינו בפרטי, אם תרצו!
גם כל מי שלא מסכימים איתנו מוזמנים לכתוב לנו בפרטי, אם תרצו לקיים שיח פתוח בנושא