14 תשובות
לספר השלישי קוראים לשמור על 13 אני לא זוכרת כל כך מה היה בסוף אבל כן כדאי לך לסיים את הסדרה עפתי על הספר הרביעי הם סוף סוף נתנו במה לאחים הקטנים של שאנון וכן היה סוף פתוח אבל לא משהו ממש רע סתם היה מאכזב בקטנה אבל לא עכשיו משהו שיהרוס לך
הספר השלישי הוא לשמור על 13
אני חושבת שהוא נגמר בזה שג'ואי אומר לאמא שלהם שתבחר אם הם או אבא שלהם.
וכן כדי לך להמשיך את הרביעי , הסוף היה טיפה פתוח והכל אבל אל תתני לזה להרוס לך הספר הרביעי מדהים
אני חושבת שהוא נגמר בזה שג'ואי אומר לאמא שלהם שתבחר אם הם או אבא שלהם.
וכן כדי לך להמשיך את הרביעי , הסוף היה טיפה פתוח והכל אבל אל תתני לזה להרוס לך הספר הרביעי מדהים
אה נכון^
יש על ג'ואי ואיפה
יואי וליזי (כן גם אני הייתי בשוק)
פילי וקיטי (מה לעזעזל הם קשורים זה לזה?)
גיבסי וקלייר (אהבת חיי)
ולא זוכרת את השאר , את רוצה שאני יכתוב לך את השמות?
יואי וליזי (כן גם אני הייתי בשוק)
פילי וקיטי (מה לעזעזל הם קשורים זה לזה?)
גיבסי וקלייר (אהבת חיי)
ולא זוכרת את השאר , את רוצה שאני יכתוב לך את השמות?
שואל השאלה:
באמת?! אומייגד
איך קוראים לספר?
באמת?! אומייגד
איך קוראים לספר?
זה קישור לסרטון בטיקטוק שמצאתי על הספרים האלה,
הינה השמות שלהם:
הבחורים של טומן
לשמור על 13 - ג'וני ושאנון
saving 6 - ג'ואי ואיפה
claiming 10 - יואי וליזי (נראלי)
taming 7 - גיבסי וקלייר
ויש עוד אחד על קיטי ופילים נראלי , לא זוכרת את השם.. אבל כתוב בסרטון
הינה השמות שלהם:
הבחורים של טומן
לשמור על 13 - ג'וני ושאנון
saving 6 - ג'ואי ואיפה
claiming 10 - יואי וליזי (נראלי)
taming 7 - גיבסי וקלייר
ויש עוד אחד על קיטי ופילים נראלי , לא זוכרת את השם.. אבל כתוב בסרטון
אבל לא תרגמו אותם לצערי
^ היא לא סיימה לכתוב את כולם
כן אני יודעת , זה הספרים שיצאו/עומדים לצאת
לא ממש חושבת
אני כנראה מחכה שיתרגמו אותם אבל זה יקח זמן
אני כנראה מחכה שיתרגמו אותם אבל זה יקח זמן
שואל השאלה:
טוב אז גם אני
טוב אז גם אני
שואל השאלה:
^^ איזה עוד ספרים יש?
^^ איזה עוד ספרים יש?
^לא, זה היה הסוף של השני
בסוף של השלישי ג'וני ושאנון היו בבית של ג'וני ועשו שיעורים אחרי שהוא לימד אותה לנהוג (קרו גם עוד דברים אבל לא נראלי יש ממש צורך לפרט) ואז דארן הגיע ואמר לשאנון שאבא שלהם השתחרר ממוסד הגמילה.
לספר קוראים לשמור על 13
וכן, כדאי לך מאוד לקרוא גם את הרביעי. הסוף לדעתי לא היה מאכזב אבל גם ככה יש לזה המשכים על כל שאר הזוגות+ עוד ספר על ג'וני ושאנון
בסוף של השלישי ג'וני ושאנון היו בבית של ג'וני ועשו שיעורים אחרי שהוא לימד אותה לנהוג (קרו גם עוד דברים אבל לא נראלי יש ממש צורך לפרט) ואז דארן הגיע ואמר לשאנון שאבא שלהם השתחרר ממוסד הגמילה.
לספר קוראים לשמור על 13
וכן, כדאי לך מאוד לקרוא גם את הרביעי. הסוף לדעתי לא היה מאכזב אבל גם ככה יש לזה המשכים על כל שאר הזוגות+ עוד ספר על ג'וני ושאנון
שואל השאלה:
זו אנגלית קלה?
זו אנגלית קלה?