5 תשובות
אם זה היה מרצוני החופשי אז מרגישה טוב שהצלחתי להועיל
אם אין את ההרגשה של תודה (זה נשמע קצת כפוי טובה אבל יש לזה סיבה) אז שלא היה שווה את זה
הסיפוק שלי זה מהמילה תודה או סליחה
זה פשוט דרך להסביר למי שעשה את המעשה שכן, תודה שהיית כאן

מה מינוס :(
טוב
מרגישה טוב עם עצמי וסיפוק
מרגיש טוב.