11 תשובות
היא תגיד לך לספר על עצמך בקצרה ומשם היא תיקח את זה בשאלות
שואל השאלה:
אז מה אתם סיפרתם על עצמכם? מה אני אמורה להגיד?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לחוצה כי אני לא יודעת לדבר מול אנשים יש לי פחד במה
אנונימית
שואל השאלה:
מזה לא הרבה אנשים אמאלה
בראיון אישי זאת רק מראיינת אחת ובחדר סגור בלי עוד אנשים נכון???!
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה די במה זה תלוי?
אנונימית
לא יקרה כלום גם אם תצאי מטומטת זה יסתיים ואת תלכי משם והחיים של כולם ימשיכו כולל שלך
שואל השאלה:
אוקי אבל אני רק חייבת לדעת אם המראיינות שם נחמדות ואם רק מראיינת אחת עושה לי את הראיון
אנונימית
מה זה משנה לך? את תלכי לשם ותעני על מה שישאלו אותך בכל מקרה בין אם זה מראיינת אחת נחמדה עם קוקיות או 5 מופרעות שיירקו לך בעין.
שואל השאלה:
נכון אבל תרד לי אבן מהלב אם אדע שהראיון הלך לי טוב
אנונימית
את רק תדעי את זה אחרי שזה יקרה, לחפש פרטים על המראיינת בפאניקה לא יעזור לך וסתם ילחיץ אותך עוד יותר וככה הראיון לא יילך טוב.

פשוט תרגעי תנשמי ואל תתני לזה יותר מדיי מקום, תהיי עצמך והכל יהיה סבבה
באותו הנושא: