6 תשובות
לי זה גם כאב ופשוט סבלתי בשקט והכאב השתלם כי זה קידם לי ממש את התהליך
אני הגעתי למסקנה שאם ישנים איתן מתרגלים מהר יותר לכאב, זה באמת כואב נורא אבל עובר, וממש מועיל להתהליך כמו שאמרו :) עדיף לך לישון עם, אני אפילו לקחתי כדורים לכאבים. בהצלחה!
שואל השאלה:
ישנתי עם זה אתמול בלילה וזה ממש עזר! לא הורדתי את הגומיות כל היום (אכלתי מאכלים רכים אז הן לא הפריעו) והאמת שכשמחליפים אותן זה עדיין ממש כואב כי בגומייה לא מתוחה וזה אבל מעבר לזה אני ממש בסדר
שואל השאלה:
אבל הכאב יעבור תוך שבוע שבועיים? אני חייבת לישון איתן בימים הראשונים? זה בלתי נסבל לנסוך להירדם איתן
לי זה גם כאב ופשוט סבלתי בשקט והכאב השתלם כי זה קידם לי ממש את התהליך
זה פשוט שלח פעמיים מה לעזאזל
כןן בדיוקק ככה זה!