13 תשובות
כן, חבורות כאלה אף פעם לא מחזיקות
לא תמיד, תלוי בבגרות של שלושתן.
ברובן
כן כי בנות...
אנונימי
כן, *תמיד*
הייתי ב6 חברויות של שלישיה ובכל המקרים זה הסתייה ככה, גם אם זה נראה לך שלא הולך לקרות
הייתי ב6 חברויות של שלישיה ובכל המקרים זה הסתייה ככה, גם אם זה נראה לך שלא הולך לקרות
אנונימית
לא תמיד
תקשיבו חברה זה שזה קרה לכן לא אומר שגם למילארדי אנשים בעולם זה קרה. אז זה לא תמיד.
לי יש 2 חברות מדהימות ואנחנו שלושתנו חברות כבר שנים. זה עניין של האופי וזה הכל.
לי יש 2 חברות מדהימות ואנחנו שלושתנו חברות כבר שנים. זה עניין של האופי וזה הכל.
אנונימית
מניסיון כן לרוב
מניסיון כן
ממש לא
לא תמיד
לא תמיד אבל ברוב
תמיד תיהיה אחת בצד...
באותו הנושא: