9 תשובות
תלות ריגשית
מכירה את זה גם אני ככה
מכירה את זה גם אני ככה
שואל השאלה:
מהזה תלות רגשית?
מהזה תלות רגשית?
אנונימית
תלות רגשית היא שתחושת האהבה העצמית שלנו תלויה באדם אחר. זה בא לידי ביטוי כשאנחנו מרצים את את האדם שאנחנו תלויים בו רגשית ואם הוא כועס עלינו, לא אוהב התנהגות מסוימת או תכונה מסוימת בנו אנחנו נכנסים לחרדה ולמצב הישרדותי שבו אנחנו לא מרגישים אהובים כלל ו"חייבים" אישור מאותו אדם שהכל בסדר על מנת לחזור ולחוש אהבה.
שואל השאלה:
רגע אמרת שגם את ככה תוכלי להגיד לי דוגמא אצלך איך זה מתבטא
רגע אמרת שגם את ככה תוכלי להגיד לי דוגמא אצלך איך זה מתבטא
אנונימית
תבדוק את זה
נגיד על איזו מורה
אני חושבת עליה ורק רוצה יחס/חיבוק ממנה
אבל לא חושבת משהו רומנטי או משהו להה זה מגעיל אותי
אני חושבת עליה ורק רוצה יחס/חיבוק ממנה
אבל לא חושבת משהו רומנטי או משהו להה זה מגעיל אותי
תנסי לעבור טיפול ריגשי
תלות רגשית זה כשאת מרגישה שאת לא יכולה בלי הבן אדם השני
כשאת מרגישה כל הזמן צורך להיות איתו ולדבר איתו ואם הוא לא עונה לך את נכנסת לחרדה וכו..
מה שאת מתארת זה תחושת אהבה מאד גדולה כל פי בן אדם מסויים אבל זה לא בהכרח מראה על תלות רגשית
זה אולי ממלא לך צורך מסויים שאת מרגישה בו חוסר
שווה לברר את זה מול עצמך
אם את מרגישה תלות באותו בן אדם? שאת לא יכולה בלעדיו?
או שאת פשוט מאד אוהבת אותו עד מצב שאת מכניסה אותו לרגש ולמקום עמוק יותר אצלך אבל זה לא בהכרח מראה על משו לא בריא
בהצלחה!
כשאת מרגישה כל הזמן צורך להיות איתו ולדבר איתו ואם הוא לא עונה לך את נכנסת לחרדה וכו..
מה שאת מתארת זה תחושת אהבה מאד גדולה כל פי בן אדם מסויים אבל זה לא בהכרח מראה על תלות רגשית
זה אולי ממלא לך צורך מסויים שאת מרגישה בו חוסר
שווה לברר את זה מול עצמך
אם את מרגישה תלות באותו בן אדם? שאת לא יכולה בלעדיו?
או שאת פשוט מאד אוהבת אותו עד מצב שאת מכניסה אותו לרגש ולמקום עמוק יותר אצלך אבל זה לא בהכרח מראה על משו לא בריא
בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה(:
תודהה(:
אנונימית