10 תשובות
כי זה כזה לא מאוורר את הרגליים לא מבין איך אפשר לעשות את זה
זה לא נוח
מזיעים שם
זה חם
מציק
כנראה מהסיבה שהרגליים לא מתאווררות ועלול להיווצר ריח וזיעה
דעה לא פופולרית- לישון עם גרביים ובאמצע הלילה להוריד אותם>>
כי מזיעים עם גרביים
מחזקת את אני אוהבת שקשוקה
לישון עם גרביים ולפעמים אפילו בקיץ>>>>>
אנונימי
גם עם אנונימי אני מסכימה
חחח חח תודה^
אנונימי