6 תשובות
שואל השאלה:
קיצר... היא חייבת לדעת לשים טמפון? ;-; טוב אני מניחה שזה פחות בעיה אחרי שהיא כבר נשואה והכל חח ותודה רבהה
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא חייב להשתמש בבדית אם שומרים נגיעה שבועיים כן שבועיים לא? ובשבועיים של המחזור אסור לגעת בכללי או שאסור רק לשכב?
אנונימית
רגע אפרט
1 ברית, לא בדית
זה אומר לשמור שלא יצא זרע לבטלה, גם לבד וגם ביחסים
2 שומרים נגיעה בצורה מלאה, וזה לא בדיוק שבועיים זה בערך, יש שיטת ספירה

3 אם את בטוחה שמדובר על בדית ולא ברית אולי מדובר על דבר שאני לא מכיר, לא עברתי הדרכת חתנים
טהרת המשפחה זה שבני הזוג שומרים על ההלכות, לדוגמא טבילה במקווה לאחר המחזור, ושמירת נגיעה בזמנים מסויימים

שמירת הברית זה מצד הגבר, שלא לגרום שיצא לו - מלבד עם אשתו כהלכה

לגבי השאלה בתגובה - אין חובה בטמפון
לא , פשוט שומרים נגיעה שבועיים כן שבועיים לא
אגב כתבתי בגוגל 'בדית נידה' ותיקן לי אוטומטית לבדיקת נידה...אולי זו הכוונה