התחברות
הרשמה
ראיתי היום מישהו שמצא חן בעיניי
אבל אפילו לא יכולתי ליצור איתו קשר עין
וכאילו רוב הסיכויים שאני לא עומדת לראות אותו יותר בחיים וזה מבאס שאני ככה בכללי
איך להתגבר על זה?
10 ביוני 2022, 01:52
נשיקה צרפתית
התחלות
ביישנות
התאהבות
הפעם הראשונה
2 תשובות
דיי זה הצחיק אותי. את תראי עוד הרבה אנשים שימצאו חן בעינייך, עוברים הלאה
E
Enola
האחד שלך יגיע בסוף והוא יהיה הכי טוב בשבילך
ב
בצלאל .
באותו הנושא:
בנות-יש לכן אומץ להתחיל עם מישהו שמצא חן בעיניכן?או שאני היחידה?
עד כמה פדחנית יצאתי? ראיתי מישהו שמצא חן בעיניי בגדנע ושלחתי לו עוקס באינסטגרם הוא החזיר ורשמתי לו אתה יכולה להוריד עוקב
ראיתי מישהי שמצאה חן בעיני באינסטגרם
ראיתי מישהו שמצא חן בעיניי במועדון, אבל לא ניגשתי
ראיתי מישהו באוטובוס שמצא חן בעיני אבל התפדחתי לפנות אליו..
היום ראיתי מישהו עם עיניים ירוקות בהירות והייתי בהלם, באמת יש דבר כזה??
היום ראיתי ששוטרים עוצרים מישהו מול העיניים שלי
יש איזה מישהו שמצא חן בעיני הקטע זה שהוא דתי
מה לכתוב לאחת באינסטגרם שמצאה חן בעיניי?
מה לכתוב למישהו באינסטגרם שמצא חן בעיניי? בפרטי
איך מפתחים שיחה עם מישהו שמצא חן בעיניי באינסטגרם?