14 תשובות
שואל השאלה:
מה מעיקעליה?
מה מעיקעליה?
אנונימית
אולי היא עוברת תקופה לא טובה. ממה שאמרת זה לא נשמע שהיא עושה בכוונה
שואל השאלה:
היא כל הזמן עושה ככה אבל בבית ספר וכל זה היא שונה
וגם כל יום שישי היא מתנהגת ככה מגעיל
היא כל הזמן עושה ככה אבל בבית ספר וכל זה היא שונה
וגם כל יום שישי היא מתנהגת ככה מגעיל
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אז אני פשוט לא אדבר איתה היום אם הכל מעיק ומציק לה
טוב אז אני פשוט לא אדבר איתה היום אם הכל מעיק ומציק לה
אנונימית
גם לי יש חברה כזו.אם הקשר הזה לא טוב לך תמצאי חברה יותר טובה ממנה.גם אני עשיתי את זה.
שואל השאלה:
אני והיא בחבורה כזו של 4 בנות ואם אני אנתק איתה קשר זה לא יעבוד
אני והיא בחבורה כזו של 4 בנות ואם אני אנתק איתה קשר זה לא יעבוד
אנונימית
תנסי להתחבר עם הבנות האחרות יותר ולהסתמך עליה פחות
שואל השאלה:
כל שאר הבנות בכיתה שלי פרחות
כל שאר הבנות בכיתה שלי פרחות
אנונימית
אמרת שאתן בחבורה אבל
שואל השאלה:
נו נכון
אהה חשבתי התכוונת לבנות בכיתה
כן אני מחוברת איתן אבל אין לי ממש מה לעשות כרגע.
נו נכון
אהה חשבתי התכוונת לבנות בכיתה
כן אני מחוברת איתן אבל אין לי ממש מה לעשות כרגע.
אנונימית
פשוט תתקרבי אליהן יותר ותני לחברה הזו קצת לנשום. אולי היא עוברת משהו
שואל השאלה:
היא מזל תאומים למה ציפיתי... היא לא החלטית בשיט והיא תמיד משנה תמצברוח שלה ומפילה על כל החברות שלה הכל. אולי באמת כדאי שאני אעזוב אותה
היא מזל תאומים למה ציפיתי... היא לא החלטית בשיט והיא תמיד משנה תמצברוח שלה ומפילה על כל החברות שלה הכל. אולי באמת כדאי שאני אעזוב אותה
אנונימית
אולי מבחינה נפשית היא התעייפה, יש אנשים כשהם נמצאים בחברת אדם הם מתעייפים מהחזקת השיחה, וכו. אשער שזה לווא דווקא אומר שהיא מנפנפת אותך או לא מחבבת אותך אלא יותר נוטה לזה שיש צורך מרחב אישי או שהיא עוברת תקופה לא ממש שמחה בחייה ממה שהבנתי. לא אגונן יתר על המידה ואוסיף כי ישמצב והיא באמת פשוט מנסה לא ליצור קשר באופן מכוון, לדעתי עדיף לשמור על הקשר אבל לדוגמה, להתחיל לדבר בצורה יותר מגוברת עם בנות אחרות בסביבה שלך.
שואל השאלה:
לא לא לא
אני אומרת שהיא לא ככה תמיד אלא ביום מסויים בשבוע
לרוב היא מתקשרת אליי וידיאו אנחנו מדברות בבית ספר גם מדברות מלא וזה
אבל לפעמים היא ככה ואני פשוט לא יודעת מה לעשות עם זה
לא לא לא
אני אומרת שהיא לא ככה תמיד אלא ביום מסויים בשבוע
לרוב היא מתקשרת אליי וידיאו אנחנו מדברות בבית ספר גם מדברות מלא וזה
אבל לפעמים היא ככה ואני פשוט לא יודעת מה לעשות עם זה
אנונימית
באותו הנושא: