6 תשובות
תלך ותכבד את סבתא שלך
שואל השאלה:
אוף..צודקים אני יסבול קצת בשביל סבתא
אוף..צודקים אני יסבול קצת בשביל סבתא
אנונימי
אנחנו לוקחים את המשפחה שלנו כמובן מאליו. לא מובן מאליו בכלל שהם עדיין כאן, צריך להעריך כל רגע גם אם מעצבן וקשה.
לך תשמח אותה ותראה את החיוך שעולה לה על הפנים
לך תשמח אותה ותראה את החיוך שעולה לה על הפנים
תלך.
תלך, למה לא?
שואל השאלה:
צודקת לגמרי
צודקת לגמרי
אנונימי
באותו הנושא: