5 תשובות
הכל יהיה בסדרר זה יהיה קצת לא נעים אבל עובר
זה בטח יכאב אבל לא ממש, אין מה לפחד משננית ואם לא נעים או כואב אפשר להגיד שרגע תעשה הפסקה או אם לא נעים.
זה לא מפחיד בכלל, יעשו לך הרדמה לפרצוף התחתון ואתה לא תרגיש כלום, ורוב הסיכויים שגם יביאו לך גז מצחיק או הרדמה, אז אין לך ממה לפחד זה יעבור
זה לא כל כך יכאב
טוב שנזכרת
הוא בטח כבר חזר מהשיננית
הוא בטח כבר חזר מהשיננית
באותו הנושא: