11 תשובות
גם אני כזו
לגיטימי אבל מעצבן שאנשים שאוהבים לריב מחפשים לריב בכוונה פשוט כשאת רבה תריבי big time וזה מה שאני עושה
אנונימית
גם אני אוהב לריב אני פשוט מפחד כי שאני צועק יש לי קול לא גברי אש אני נמנע בגלל זה
אנונימי
כן גם אני אוהבת לריב
גם אני הייתי ככה פעם, זה דיי קורה להרבה. תקופה.. מתישהו יעבור אל תבהלי או תקחי את זה קשה.
לא
לגיטימי
כן, בטח. רוצה לריב איתי? :)