4 תשובות
אני יודעת שבגידה זה מעשה נוראי שיכול לפגוע מאוד בצד הנבגד
אבל אני גם בטוחה שיש למעשה הזה מניע כלשהו
אין דבר כזה אדם רע.
אבל אני גם בטוחה שיש למעשה הזה מניע כלשהו
אין דבר כזה אדם רע.
אנונימית
לא
קודם כל זה כל כך תלוי בהמון דברים
מאיפה באה הכוונה לבגוד ואם בכלל זה היה מתוכנן או שלא
אישית לי האקס שלי בגד בי עם חברה שלי והיא סיפרה לי והתנצלה, היא לא בן אדם רע גם עצם המעשה לא הופך אותה לבן אדם רע כמובן שהעזתי אבל היא גם סיפרה לי וזה גרם לי להבין שאני לא צריכה אותו בחיים שלי, אבל גם כן התרחקתי ממנה כדי שלא תיווצר סיטואציה כזו או אחרת, בכל זאת יש יצר ולפעמים אתה לא יודע ממה תתפתה בדרך.
קודם כל זה כל כך תלוי בהמון דברים
מאיפה באה הכוונה לבגוד ואם בכלל זה היה מתוכנן או שלא
אישית לי האקס שלי בגד בי עם חברה שלי והיא סיפרה לי והתנצלה, היא לא בן אדם רע גם עצם המעשה לא הופך אותה לבן אדם רע כמובן שהעזתי אבל היא גם סיפרה לי וזה גרם לי להבין שאני לא צריכה אותו בחיים שלי, אבל גם כן התרחקתי ממנה כדי שלא תיווצר סיטואציה כזו או אחרת, בכל זאת יש יצר ולפעמים אתה לא יודע ממה תתפתה בדרך.
לא מחייב.
אבל בלי קשר אם זה רע או לא, צריך לשאול את החברה שלו
מה היא עשתה שהוא כבר לא נמשך אליה ונאלץ לחפש עם אחרות.
הכוונה לשני המינים כמובן.
אבל בלי קשר אם זה רע או לא, צריך לשאול את החברה שלו
מה היא עשתה שהוא כבר לא נמשך אליה ונאלץ לחפש עם אחרות.
הכוונה לשני המינים כמובן.
באותו הנושא: