9 תשובות
בכימיה יש ניסויים אז זה כיף יותר
שואל השאלה:
^ מארק סלואן מדובר על ביולוגיה?
אנונימית
הרחבתי את שניהם וסיימתי עכשיו יב, תני לי לומר לך מניסיון שסבלתי בשתי המגמות כל התיכון.. אף מגמה מדעית לא קלה וזה פשוט תלוי בבן אדם. ביולוגיה זה המון חומר עיוני שצריך לזכור (ספרים שלמים) וצריך להבין כל מיני תהליכים וכימיה זה יותר להבין את החומר ולפתור תרגילים ולחשוב. לי אישית, כימיה היה יותר קל והתחברתי לזה יותר מביולוגיה..
זה לא ממש קשה וזה גם לא ממש שונה, פשוט נכנסים יותר לפרטי פרטים. בגדול לומדים ביא/יב את כל מה שלומדים בכיתה י אבל בהרחבה (בביולוגיה)
ביא יש הרבה יותר חומר לדעתי מ י'
כי יש בגרות בסוף השנה וצריך לזכור *הכל*
את כל החומר של כל השנתיים שזה פשוט כמות מטורפת
כיתה יב אצלי זה הניסויים והחקר אז נראלי שזה יהיה קל יותר
אני מרחיבה ביולוגיה והשם הרע לחינם
מגמה נדירה,מן הסתם יותר חומר ופלות פשוט
האמת שלי היה הרבה יותר קל בכיתה יא מאשר בכיתה י
הבגרות של יא היא בחינת מעבדה והיא קלה ברמות על אנזימים.
חוץ ממעבדה למדתי גם על מערכת ההפרשה והיא ממש קלה
יותר מעניין