5 תשובות
אם זה משהו שחשוב לך, ברור.
לפי חברים שלי, לא.
ממליץ על הפסיכומטרי של המדינה ולקנות ספרים של קמפוס.
מורה פרטי מידי פעם לסגור פערים וזהו.
אתה חכם בלי קשר נשמה ^^
לדעתי זה שווה את המחיר. עשיתי את הקורס של יואל גבע ואין מכון שמשתווה להם ברמה של המורים, התוכן של הספרים וההכנה. בלעדיהם לא הייתי מקבל את הציון שקיבלתי
זה תלוי במה את רוצה ללמוד, מה הבסיס שלך למבחן וכו'. אבל לדעתי בייחוד לפעם ראשונה זה קורס מעולה
לא זה חארטה ולא מבטיח לך כלןם
מכירה מישהי שהוציאה 450 עפ הקורס