2 תשובות
חובה בנות שהיו? כי חצי מהבנים בכיתה שלי הולכים לשם.
לא משנה, אסור טלפון, אי אפשר להיות ערומים לפי מה שאני יודע אז באים עם ביקני או משהו בסגנון.
thv
אפשר גם עם בקיני וגם בלי כלום תלוי איך את רוצה
יש כאלה שנכנסים עם טלפון כעיקרון אסור וזה לא בריא גם.
לשים קרם הגנה בעיקר בפנים