39 תשובות
קים ואלה
אלה נראלי לוקח
וואו תעדכני בסוף מה בחרתת
גל ואגם ממש יפה
אני קצת משוחדת אבל ליה.
אגם או גל
גל
אלינור
אנונימית
גל או ליה
ומזל טוב.
שואל השאלה:
אני אעדכן מה בחרתי בנתיים תרשמוו את דעתכם!!
אנונימית
קים
שואל השאלה:
אני ממש מתלבטת בין קים לגל
אנונימית
דיאנה. או ליבי ואם לא אז אלה. קים וגל זה שם מכוער
ליהה
קים ליה
ליה!!!!! מושלם ברמות.!!!
אגם
גם לי קוראים ככה
כל מי שקוראים לה אגם לרוב היא יפה
ליה זה נשמע כמו שם של פיה
thv
קים
אנונימית
אגם
קים
אלה או קים
קים אבל זה פחות יתאים בישראל נראה לי
אלה כדאי לדעתי
קים
אגם/גל
כנראה המשפחה שלך אוהבת מים
אגם
קים
קים
אמיליה^^

דיאנה זה שם פצצתי לא לגנוב לי אותו!
קים או גל או ליה
נמאס לי כבר משמות באות א' כולם מתחילים באות א' די גוונו
האלפים הנעלבים עשו לי מינוס
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי השם שבסוף בחרתי הוא ליה:))
אנונימית