10 תשובות
אם תהיה חובה אז כן
עקרונית אני לא סובל את זה.
אני אעטה בקושי.
בתחב"צ אולי, בבית ספר כבר לא (סיימתי), בקיבוץ אין סיכוי, בשנת שירות שלי אין סיכוי.
עם לא יגידו לי ברחוב לשים אז לא נשים
כן בטח
מאמינה שאם יחזירו את החוק זה משיקולים נכונים וזה כדי לשמור על הבריאות שלנו (ואם לא על שלנו אז של אחרים) אז אני אשים
שואל השאלה:
למה את חושבת שהאלה שקובעים על החוקים מספיקים חכמים כדי לשמור על הבריאות שלנו?
אני עדיין עם מסיכה ...
רק אם זה מקום שמחייב אותך, ואני חייב את המום ההוא ובלי זה זה לא יכניסו אותי.
אנונימי