אז יש לי בעיה לפני בערך חודש נרשמתי לאקדמיית mma וזה עלה לאבא שלי יחסית הרבה כסף, הוא נתן מקדמה לשלושה חודשים קדימה.
וכולל ציוד זה עלה לו עוד יותר יקר, בהתחלה אהבתי את זה אבל עכשיו אני מבין שיש מצב שאני לא כל כך אוהב את זה ואין לי את המנטליות בשביל זה וזה גם לוחץ לי את כל הלוז בשבוע כי אני גם בחדר כושר גם בזה וגם רוצה לשחק קצת כדורגל/כדורסל עם חברים עכשיו אני לא יודע איך לא להגיד לאבא שלי שאני לא רוצה את זה אבל זאת לא הבעיה העיקרית, אני מפחד לחשוב שאני איזה לוזר חלש שלא הצליח להחזיק חודש באקדמיית mma וגם צריך למצוא מישהו שיקנה את כל הציוד שקניתי בשביל להחזיר את הכסף, בקיצור, חתיכת סיפור, עכשיו מה אתם מציעים לי לעשות, לתת לזה צ'אנס ולהמשיך לנסות או לומר לאבא שלי שאני לא רוצה את זה ולצאת.