11 תשובות
תעשי מה שטוב לך,אסור להם להכריח אותך לעשות דברים שקשוקים לדת.
תחכי לגיל 18 וכשאת סוף סוף יוצאת מהבית תחיי את החיים שלך
בעיקרון את לא חייבת להקשיב להם הם לא יכולים להכריח אותך אבל את יכולה לכבד את זה ולא לאכול את לידם
שואל השאלה:
תודה על העצה אבל מצד אחד אני לא רוצה לשמור וצד שני לא באלי לאכזב אותם.
תודה על העצה אבל מצד אחד אני לא רוצה לשמור וצד שני לא באלי לאכזב אותם.
אנונימית
אל תחשבי עליהם לדעתי,יש לך חיים משל עצמך אסור להם להכריח אותך דברים שקשורים לנושא הזה!
מכריחים כי זה בבית שלהם? אם כן הם צודקים! אם תקלקלי להם את הכלים הם גם יחשבו כלא שומרים ובטח זה מה שהם לא רוצים במיוחד. אל תהרסי את המטבח הכשר שלהם ובכללי בתוך הבית לא מכובד, בחוץ זה כבר עלייך ולא פוגע באחרים.
שואל השאלה:
זה לא בהכרח בבית שלי ואני לא מתכוונת לשנות את המטבח, זה רק לעצמי אנחנו גם לא עושים הפרדה בכלים בבית שלי.
זה לא בהכרח בבית שלי ואני לא מתכוונת לשנות את המטבח, זה רק לעצמי אנחנו גם לא עושים הפרדה בכלים בבית שלי.
אנונימית
^אותך הם לא יכולים להכריח בכלום כי זה לא עובד ככה.. את תעשי ככה או ככה, אבל אם כוונתם היא שלא תכניסי הבית למקרר למדיח אפילו לפח אז אני הכי מבינה.
אף אחד לא מכריח אותך חיימשלי
מה אני אגיד לכי תשלשלי ושיהיה לך בעיות בקיבה
מה אני אגיד לכי תשלשלי ושיהיה לך בעיות בקיבה
שמעי, זה לא רק זה.
בגלל שהם שומרים,כלים/סירים/תנור וכו שאכלו בהם בשר וחלב ביחד אסורים בשימוש.. זה למה הם לא מסכיצים לך,זה כלים שהם קנו, וזה דבר שחשוב להם..
כל עוד את עם ההורים תצטרכי לכבד.. או לאכול ולהכין בחדפ:|
בגלל שהם שומרים,כלים/סירים/תנור וכו שאכלו בהם בשר וחלב ביחד אסורים בשימוש.. זה למה הם לא מסכיצים לך,זה כלים שהם קנו, וזה דבר שחשוב להם..
כל עוד את עם ההורים תצטרכי לכבד.. או לאכול ולהכין בחדפ:|
אנונימית
תכבדי ואל תאכלי לידם או תערבבי במקרר. תשתמשי בחד פעמי ואין להם מה להכריח אותך תגידי להם שיכבדו אותך כמו שאת מכבדת אותם
באותו הנושא: