4 תשובות
גם אני ילידת 2006.
אני רוצה לעבוד שנה הבאה או בריבר או בגולדה... אפשר גם לעבוד בסופר ובגני ילדים בחופש הגדול.
אני רוצה לעבוד שנה הבאה או בריבר או בגולדה... אפשר גם לעבוד בסופר ובגני ילדים בחופש הגדול.
להיות פוקולו בכלמה
300/400 שח אתה מקבל כל משמרת
300/400 שח אתה מקבל כל משמרת
שואל השאלה:
כן אבל אני בת, ניסיתי.. לא מקבלים.
כן אבל אני בת, ניסיתי.. לא מקבלים.
אנונימית
סורי
אולי לעבוד בדליקרים בסיטי
במקום גולדה כדי שלא יהיה יותר עומס
אולי לעבוד בדליקרים בסיטי
במקום גולדה כדי שלא יהיה יותר עומס
באותו הנושא: