4 תשובות
גם אני ילידת 2006.
אני רוצה לעבוד שנה הבאה או בריבר או בגולדה... אפשר גם לעבוד בסופר ובגני ילדים בחופש הגדול.
להיות פוקולו בכלמה
300/400 שח אתה מקבל כל משמרת
שואל השאלה:
כן אבל אני בת, ניסיתי.. לא מקבלים.
אנונימית
סורי
אולי לעבוד בדליקרים בסיטי
במקום גולדה כדי שלא יהיה יותר עומס